Re: quake2 : Winos2 win 32s

Autor: Andrzej J. Piotrowski (A_J_P_at_it.com.pl)
Data: Wed 28 Jan 1998 - 22:58:13 MET

On Wed, 28 Jan 1998 19:02:07 +0100 (CET), Grzegorz Szyszl/o wrote:

> [...]
Quaka 2

>binaria quake2 pod linuxa znalazlem bez problemu.
>gdzie sa binaria pod os2 ? bo mnie tu windziarze wyzywaja od zacofanych
>w rozwoju. bo oni na windzie maja q2, a ja na osie nie mam. pomocy :)

ID Software wspiera Linuxa, a o wersje pod OS/2 sami musimyu sie martwic :(
Na razie jest dostepny screen. Binariow jeszcze nie wypuszczono, poniewaz u
jednego faceta dziala toto ponoc bez problemow, jednak musi dac do przetestowania
innym facetom. Lada dzien bedzie informacja - zagladajcie na comp.os.os2.games.
Ponoc bez problemow konwertuja sie ogolnie gry GLIDE.

Z listy o OpenGL pod OS/2 wiem tez, ze z samym OpenGL tez jest poki co nie wiele
problemow.

Lech Wiktor Piotrowski
OS / 2 = Win ^ 95
ICQ#: 6554016