Re: Potrzebuje merytorycznego wsparcia !!!!!!

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Thu 29 Jan 1998 - 08:59:50 MET

Marek Lukawski wrote:

> Witam,
> poniewaz firma "dojrzala" do zakupu legalnego i ja mam jakis wplyw na to co
> bedzie kupowane potrzebuje jakiegos wsparcia by przedstawic dyrektorowi
> zalety OS/2 oraz mozliwosci jakie ten system daje.
> Systemy brane pod uwage: OS/2 i Win9x,
:(( - tutaj bedziesz mial trudne zadanie, bo marketing micro$yfa jest
porażająco skuteczny, ale jesli przekonasz decydenta, ze wizardy to na
ogol atrapy prawdziwej funkcjonalnosci oprogramowania to jest szansa :))
Na priv'a podesle Ci zaraz pare artykulow, ktore moze pomoga wykazac
wyzszosc "swiat bozego narodzenia nad swietami wielkiej nocy" :)

> Software:
> Office Microsoftu lub rownowazny odpowiednik innego producenta (Lotus,
> Corel),
> Visio lub odpowiednik innego producenta,

W samym os/2 jest Bonus Pack - zawiera edytor, arkusz, baze (w edytorze
jest prosty modul do grafiki wektorowej).
Niestety wymiana plikow z pakietem m$ "wali" po ogonkach.
Same elementy pakietu sa dosc proste i jesli ktos _M_U_S_I_ _M_I_E_C_
te wszystkie gadzety pakowane do office'a m$ to kicha, ale jesli pakiet
ma wspomoc wymiane korespondencji i w miare nieskomplikowanych arkuszy
to chyba powinno wystarczyc.
(ibm works zajmuja kolo 10 MB na dysku, a ten najnowsy office dokladnie
nie wiem, ale word+excel to chyba cos kolo 50 MB).
Poza tym ja mam merlina (w domu na 486DX2 80 MHz + 24 MB RAM w pracy mam
tylko lepszy procesor - P133) i hula az milo, natomiast posadzenie na
(P133) w95 + pakietu office 97, a taki teraz jest ro$prowadzany
"położyło" PC - był wolny jak mucha w smole.

Lotus zrobił smart suite dla os/2 ale nie widziałem tego w akcji :(
To samo Star Office (beta jest na CD do grudniowego PC Magazine po
polsku) - tez nie widzialem.

Jedno jest (na razie) pewne - brak polskich slownikow w pakietach
biurowych. To moze miec fundamentalne znaczenie dla obecnego pokolenia
(widze to na liscie [nie tylko tej] - ORTOGRAFIA to cos zupelnie obcego
wielu piszacym :(( ).

wiecej mi do glowy teraz nie przychodzi - poza:

Ave Caesar morituri te salutans !

Ale zycze _P_O_W_O_D_Z_E_N_I_A_

pOSdrowionka
tomek