Re: CD ROM nie pozwala wystartować OS/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 11:31:33 MET

On Thu, 15 Jan 1998, Grzegorz Wnęk wrote:

> To czemu sluzy taki smieszny programik z pakietu cfginfo do
> porzadkowania config.sys - zeby tylko ladniej wygladal?

Nie. Sluzy on temu zeby sie system szybciej ladowal bo jak jest config.sys
uporzadkowany to system juz nie mysli gdzie skoczyc po kazdej instrukcji
tylko wykonuje po kolei bo on robi np. najpierw wszystkie basedev=,
potem wszystkie device= (tak na zdrowy rozum to musi byc wstydliwie prosty
algorytm okreslania co on ma ladowac skoro takie posortowanie config-a az
przyspiesza ladowanie - pewnie sobie ustala ze ma np. ladowac teraz
basedev=, zczytuje linie i patrzy "basedev? to laduje, a jak nie to ide
dalej.").

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.