Re: Swap -> RAM

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 11:22:43 MET

On Fri, 9 Jan 1998, Jan Stožek wrote:

> On 6 Jan 1998 16:55:39 +0100, Andrzej J. Piotrowski wrote:
>
> :>Mam dziwna rzecz na moim OS/2 - po wlaczeniu zracej pamiec aplikacji,
> swap :>oczywiscie jest coraz w wiekszym stopniu zajety. Jednak po jej
> wylaczeniu, nie robi mi :>sie wolny SWAP tylko prawdziwy RAM. Powoduje
> to niemale spowolnienie pracy :>systemu. Da sie czemus ytakiemu
> zapobiec?
>
> A skąd wiesz, ile masz "prawdziwego RAM-u"? Bo np. w helpie do
> MemSize'a (AKA System Resources) jest informacja, że funkcja API
> DosMemAvail jest 16-bitową resztkówką, która podaje wolny RAM, ale tylko
> [...]

W dokumentacji "on-line" do memsize tak rzeczywiscie pisza ale w jednym z
plikow tekstowych dolaczonych do niego (chyba najnowsza wersja 3.30) jest
wyraznie napisane ze to juz nieprawda. Zreszta musi to byc nieprawda bo u
mnie pokazuje "Physical memory free: 96MB" (mam 128MB wiec wyglada to
chyba sensownie).

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl
... Press any key to continue or any other key to quit.