Re: Swap -> RAM

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 00:31:04 MET

On 6 Jan 1998 16:55:39 +0100, Andrzej J. Piotrowski wrote:

:>Mam dziwna rzecz na moim OS/2 - po wlaczeniu zracej pamiec aplikacji, swap
:>oczywiscie jest coraz w wiekszym stopniu zajety. Jednak po jej wylaczeniu, nie robi mi
:>sie wolny SWAP tylko prawdziwy RAM. Powoduje to niemale spowolnienie pracy
:>systemu. Da sie czemus ytakiemu zapobiec?

        A skąd wiesz, ile masz "prawdziwego RAM-u"? Bo np. w helpie do MemSize'a (AKA
System Resources) jest informacja, że funkcja API DosMemAvail jest 16-bitową resztkówką,
która podaje wolny RAM, ale tylko poniżej 16 MB (jak rozumiem - w sensie zakresu adresów, a
nie ilości).

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl