Warp 4 i S3 Virge 325 ...

Autor: Wieslaw Pawlowski (wiesiek_at_chronos.ipipan.gda.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 11:23:53 MET

Witam wszystkich!

Problem braku polskich liter pod Virge byl juz na liscie poruszany - wiem, ze
kol. Adam Plaszczyca udostepnil nawet odpowiednio ,,oszukany'' dspres.dll
oraz pliki *.fon. Niestety u mnie po zainstalowaniu poprawek AP pojawiaja sie
problemy - najbardziej dokuczliwy z nich to fakt, ze okienka telnetPM nie daja
sie zmaksymalizowac - ciagle sa w nich suwaki - poziomy i pionowy.
Byc moze Adam przerabial pliki z Warp 3? Nie jest rowniez wykluczone, ze
powod jest zupelnie inny ...

W zwiazku z powyzszym mam dwa pytania:

1. Czy ktos ma dzialajace drivery do Virge 325 (moja karta to Stealth 3D 2000)?
   ,,Dzialajace'' oznacza, ze sa w nich polskie literki :)

2. Czy ktos, moze sam Adam, moze mi udostepnic jakies narzedzie oraz know-how
   abym mogl sam sobie ,,podretuszowac'' dspres.dll oraz *.fon?

Z pOSdrowieniami,
Wiesiek Pawlowski (W.Pawlowski_at_ipipan.gda.pl)