Re: CD ROM nie pozwala wystartowaŠ OS/2

Autor: Marek ukawski (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sat 17 Jan 1998 - 14:04:35 MET

On Thu, 15 Jan 1998 00:54:56 +0100, Grzegorz Wnŕk wrote:

:>Grzegorz Szyszl/o wrote:
[ciach]
:>Hmmm. Dokladnie: samotny cdrom na drugiej tasmie ustawiony na slawe.
:>Wydawalo mi sie, ze to bedzie optymalne ustawienie (kieszonka na drugiej
:>tasmie, a jak ktos przyniesie swoj jedyny dysk, to nie trzeba
:>przestawiac zworek)

Tak mam z merlinem PL i dziala, tylko podczas boot'owania chwile czeka przy
ladowaniu IBM1S506.ADD

:>A co do fixpakow, to nie mam (na razie) zadnych zainstalowanych.
Dzialo z golym merlinem otaz z FP02PL, FP04US i FP05US.
pOSdrowienia
MArek Łukawski