Jak zainstalowac OS/2?

Autor: Piotr Liskiewicz (piotrekl_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 13:36:21 MET

Czesc.
Czy jest mozliwosc zainstalowania OS/2 bez tworzenia _wszystkich_
dyskietek? Sytuacja jest taka: na plytce CD mam katalog OS2WARP i w nim
pliki
radme
ibm1flpy.add
ibm2flpy.add
image.exe
loaddskf.exe
xdffloppy.exe
!makedsk.bat
i katalog OS2 z plikami
disk1_cd.dsk
disk[0..16].dsk
disp[1..4].dsk
pmdd[1..5].dsk
W readme napisali zeby zrobic dyskietki, ale moze da sie zrobic np.
tylko butujaca i reszte instalowac z dysku CD.
Wiem, instalacje z 26 dyskietek mozna przezyc, ale np. instalacja
Merlina to juz ponad 100 dyskietek :(

Piotrek
P.S. Czy jest gdzies FAQ tej grupy?

--
| Piotr Liskiewicz |   piotrekl_at_priv.onet.pl   |