Re: Jak zainstalowac OS/2?

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 17:51:13 MET

On Thu, 15 Jan 1998 13:36:21 +0100, Piotr Liskiewicz wrote:

:>Czy jest mozliwosc zainstalowania OS/2 bez tworzenia _wszystkich_
:>dyskietek?

        Oczywiscie!

:>Sytuacja jest taka: na plytce CD mam katalog OS2WARP i w nim
:>pliki
:>radme
:>ibm1flpy.add
:>ibm2flpy.add
:>image.exe
:>loaddskf.exe
:>xdffloppy.exe
:>!makedsk.bat

Czy to jest _oryginalny_ CD albo pelna kopia z niego? Wprawdzie nie mam pod reka krazka od
WARP 3, ale tak na moje oko i pamiec, to brakuje m.in.;

makedsks.cmd
cdinst.cmd
cdinst.bat

Nazwy spisalem z WARP4 PL, ale nie sadze, zeby w innych wersjach bardzo sie roznily.
Makedsks (BAT dla DOS i CMD dla OS/2) przenosi _cala_ instalacje na dyskietki, natomiast
cdinst powoduje wygenerowanie dyskietek instalacyjnych (chyba dwu) i odpalenie instalacji z
krazka. Na oryginalnym krazku wszystkie te pliki sa w katalogu glownym krazka, jezeli masz jakis
kompilat, to nie wiem, czy instalacja w ogole pojdzie ze wzgledu na mozliwe inne nazwy
katalogow. Moze dlatego na wszelki wypadek tfurca tego krazka usunal bacze instalacyjne...

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl