Re: Jak zainstalowac OS/2?

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Thu 15 Jan 1998 - 15:09:12 MET

On Thu, 15 Jan 1998 13:45:20 +0100 (CET), Piotr Liskiewicz wrote:

>Czesc.
>Czy jest mozliwosc zainstalowania OS/2 bez tworzenia _wszystkich_
>dyskietek? Sytuacja jest taka: na plytce CD mam katalog OS2WARP i w nim
>pliki
>radme
>ibm1flpy.add
>ibm2flpy.add
>image.exe
>loaddskf.exe
>xdffloppy.exe
>!makedsk.bat
>i katalog OS2 z plikami
>disk1_cd.dsk
>disk[0..16].dsk
> [...]

Z tego co podałeś wnioskuję, że nie jest to oryginalna płyta instalacyjna.
Zbiory *.dsk to obrazy dyskietek, a instalacja z płyty potrzebuje ZAWARTOŚCI
tych dyskietek.
Tak mi podpowiada moja wiedza. Może ktoś jest mądrzejszy...
Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-221956
os.Kolorowe 25/5 fax.(0-12)644-57-59
31-941 KRAKÓW