Re: Jak zainstalowac OS/2?

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Fri 16 Jan 1998 - 08:12:09 MET

On Thu, 15 Jan 1998 15:12:00 +0100 (CET), Leszek KUBRAK wrote:

>Z tego co podałeś wnioskuję, że nie jest to oryginalna płyta instalacyjna.
>Zbiory *.dsk to obrazy dyskietek, a instalacja z płyty potrzebuje ZAWARTOŚCI
>tych dyskietek.
>Tak mi podpowiada moja wiedza. Może ktoś jest mądrzejszy...

        Zgadza sie. Ja bym zrobil tak:

1. Utworzyl disk0, disk1 i disk2

2. W CONFIG.SYS (chyba disk1) dopisal "set sourcepath=x:\sciezka"

3. W katalogu x:\sciezka stworzyl katalogi disk0, disk1, disk2 itd.
   i do nich rozpakowal zawartosc plikow .dsk uzywajac programu
   DIUNPACK (jest w pakiecie FastKick, moge podeslac; moze jest
   gdzies na FTP - ja go sciagnalem z Hobbes'a).

4. "I mu luta z boota"

        Moga byc problemy z katalogiem FI (nie wiem, jak to jest
tam rozwiazane - oryginalnie jest baardzo duzy katalog FI).
Krotko mowiac, przygotuj spory zapas przeklenstw - moze sie
przydac.

        Pytanie: ktora to wersja Merlina? Jesli to wersja beta
(pliki datowane na rok 1999) to ZDECYDOWANIE odradzam (bardzo
niestabilne, wiesza sie i w ogole, poza tym mialem do dyspozycji
wersje niekompletna - wprawdzie pliki .dsk juz rozpakowane, ale
bez FI - "goly" system bez sieci, Bonus Pack'a itd.; sugerowana
metoda instalacji: rspinst.exe).

        Slawomir Stachniewicz.

| Slawomir Stachniewicz |
| mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |