Re: CD ROM nie pozwala wystartowaŠ OS/2

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Tue 13 Jan 1998 - 03:48:24 MET

On Tue, 13 Jan 1998 00:09:47 +0100, Grzegorz Wnŕk wrote:

:>Mam problem - jak w subj.
:>CDROM - Philips 24x
:>OS/2 - v3.0 PL Connect
:>
:>Komputer wiesza się w momencie pojawienia się logo, więc podejrzewam, że
:>problem tkwi na początku config.sys
:>Na początku mam tylko ifs do HPFS i CDROM - dalej już chyba nie
:>dochodzi, bo wyREMowanie ifs do cdrom nic nie daje - może się wiesza
:>przy ładowaniu HPFS? Hmm.

        Wciśnij ALT-F2 w momencie pojawienia się w rogu białego prostokąta - WARP wtedy
wyświetla nazwy wszystkich ładowanych driverów, więc będziesz mógł łatwiej stwierdzić, na czym
się tak naprawdę wiesza. Moze rzeczywiscie na HPFS.IFS...

:>Instalka W95 przy aktywnym Boot Managerze oznajmiła mi, że wykryła
:>menadżera rozruchu, a następnie powiesiła komputer

        Tak, najbezpieczniej jest ustawić aktywną partycję na tę dla W95 i potem FDISK-iem
przestawić ją spowrotem na BM. :)
Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl