Re: CD ROM nie pozwala wystartować OS/2

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 19 Jan 1998 - 22:01:08 MET

On Mon, 19 Jan 1998 19:46:40 +0100 (CET), Jan Stożek wrote:

> Ja też o tym czytałem. Ale ciekawe _dlaczego_ posortowanie CONFIG.SYS przyspiesza
>start systemu - i to drastycznie - jeżeli loader _i_tak_ musi przeczytać cały plik do końca, wrócić,
>przeczytać, wrócić, przeczytać i tak w sumie jakieś dwadzieścia razy...

Moze przy pierwszym przejsciu jest rownoczesnie wykonywana detekcja, czy
CONFIG.SYS jest posortowany? I za drugim razem system juz wie, ze nie
musi czytac pliku do konca?

A tak BTW, w DOS-ie istnieje mechanizm dostepu swobodnego do pliku
sekwencyjnego. Czy jest cos takiego w OS-ie?

OSciski!
Mirek Nowakowski