Re: Zmieniacz CD Nec4x4 i literki dla CD vs OS/2

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 00:13:16 MET

Hej,

On Thu, 08 Jan 1998 15:50:31 +0000, Grzegorz GRYC wrote:

:>Tzn, co do literki na Zipa mam pomysl w stylu "takich, jak konstrukcja
:>cepa".
:>Po prostu wpisze sobie
:>RESERVEDRIVELETTER=H
:>do konfiga i kiedy bede potrzebowal zipa pod OS/2, bede tam wpisywal
:>magiczne slówko "rem"
:>Zaloze OS/2 na partycji FAT, wiec z dostepem do config.sys nie bedzie
:>klopotów ...
:>Ino ze estetyczne to nie jest :-(

        Są lepsze rozwiązania. Po pierwsze, zawsze możesz podczas startu wejść przez Alt-F1 i
F2 do sesji serwisowej i sobie w niej wyedytować CONFIG.SYS. Wejście serwisowe ma swój
własny CONFIG.SYS, o ile pamiętam dość bliski instalacyjnemu, więc Ci się z niczym nie
skonfliktuje.

        Po drugie, jeżeli masz w miarę stabilną konfigurację, możesz zapisać kilka
alternatywnych CONFIG.SYS-ów (jako /OS2/BOOT/CONFIG.?, gdzie ? jest bodaj nazwą klawisza,
który toto potem uruchamia) i dodać odpowiedni opis słowny do /OS2/BOOT/ALTF1BOT.SCR.
Kiedyś coś takiego ćwiczyłem, nawet działa, ale naprawdę trzeba mieć stablną konfigurację, bo
w razie instalacji oprogramowania trzeba ręcznie modyfikować pozostałe konfigi. Wejście jest
analogiczne do sesji serwisowej: ALT-F1 w czasie startu, a potem litera.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl