Re: Sta y problem

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 00:49:26 MET

On 6 Jan 1998 23:03:57 GMT, Radomir Zoltowski wrote:

:>Mam OS/2 Warp v. 3 UK i nie mam polskiej klawiatury programisty 457,

        To samo bylo w WARP 3 PL :) jest do tego fix, powinien byc gdzies na
www.calder.com.pl.

:>czcionek i w ogole

        Do czesci OS-owej czcionki powinny byc w pakiecie, wybierz Country=Poland. WIN-OS2
moze faktycznie byc bez polskich czcionek; powinien chodzić z fontami CE z polskiego OS-a lub
Windows CE (ale z Windows PL juz nie!). Tzn. kroje bitmapowe powinno dac sie przeniesc bez
bolu, natomiast moga byc klopoty z truetype'ami (M$ oczywi$cie namie$zal). Nawet po zmianie
czcionek moze zle pracowac clipboard - moze nie konwertowac tekstu pomiedzy OS/2 i
WIN-OS2, moga byc tez zle litery w tytulach okien dosowych w osowej windowliscie - jest to
zwiazane z konwersja 852-1250, ktorej wersja US, o ile pamietam, nie obslugiwala. No, chyba
zeby to w UK lub w jakims fixpacku zmienili.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl