Re: Wlasne sobie zainstalowalem

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 01:16:53 MET

On 9 Jan 1998 21:51:11 +0100, Mirek Nowakowski wrote:

:>On Fri, 9 Jan 1998 20:00:32 +0100 (CET), Jan Stożek wrote:
:>
:>> Udało Ci się sprzedać parę nieaktualnych informacji. ;)
:>
:>To z lenistwa. Nie zsynchronizowalem "Canned replies" w pracy i w domu --
:>bo przeciez nie pisalem tego postu recznie :-)

        A myslalem, ze jestes taki pracowity. ;)

:>PS. Z ftp ja najchetniej korzystam z mirrora poznanskiego. Z Gdanska mamy
:>z Poznaniem znakomita szybkosc polaczenia. Natomiast oryginalny hobbes
:>chyba lezy. Od trzeci dzien nie moge sie na niego dostac.

        Chodzi, ale lacznosc jest taka, ze pozal sie Boze. Jezeli cos mi sie udaje sciagnac, to
tylko dlatego, ze zostawiam odpalam skrypty ftp na jakims linuksie ze stalym laczem. Mozesz
natomiast wypróbowac ten mirror ze Szwecji - powinien byc dosc aktualny. Ostatnio
porównywałem listy plików i wyglądały identycznie z wyjątkiem dat plików 00*.

        BTW - napisałem niedawno skrypt sortujący 00global.txt w kolejności dat i
zmieniającego daty plików 00* i oraz katalogów na datę najmłodszego pliku (z pominięciem 00*,
oczywiście, bo te są generowane codziennie). Przepuszczam to potem przez HVM-a dla
wygodniejszego dostępu. Jeżeli jesteś (lub ktoś inny jest) zainteresowany, mogę się podzielić.

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl