Re: Zmieniacz CD Nec4x4 i literki dla CD vs OS/2

Autor: Grzegorz GRYC (XgYgZ_at_robobat.com)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 16:50:31 MET

Hej

Leszek Gerwatowski wrote:
> Ja tez mialem takiego NECa ale go uplynnilem bo niby czytal CDDA ale
U kumpla na pewno czytal CDDA, ale to bylo pod windows
To znaczy gral tylko z jednego, ale w windzie mozna ustawic tylko
jednego CD do odtwarzania CD-Audio (taka ich uroda).
Ja nigdy nie ustawialem audio na zmieniaczu, bo jak sama nazwa wskazuje
zmieniacz moze zmienic ;-)), gdy sie cos odwola do innej plyty ...

> jednak nie znalazlem programu ktory by umial go do tego zmusic (zna ktos
> moze taki programik?). A co do "wachlowania" to niestety wachlowal. Ale to
> sie tylko dzialo jak korzystalem z WarpCenter-a a jak sie otwieralo folder
> "Dyski" to niczym nie wachlowal. Natomiast z rzczy dziwnych to wachlowal
> przy odpalaniu wondowsow.
No to chyba jednak mam pecha :-(
Dobrze przynamniej, ze mam dwie maszyny, z czego druga standardowa :-|

> Alez mozna to zrobic duzo prosciej. Wystarczy otworzyc folder "System
> OS/2" i otworzyc notatnik z ustawieniami do folderu "Dyski". Jest tam jako
> ostatnia zakladka "Zarezerwowane" i tam mozna sobie zaznaczac literki,
> ktore maja byc w trakcie startu systemu rezerwowane.
To akurat wiedzialem i dlatego podejrzewalem, ze odpowiedz Marka
Wojciechowskiego to to samo, ale niskopoziomowo ...

Trzeba bedzie stwierdzic organoleptycznie tj. po instalacji.

Tzn, co do literki na Zipa mam pomysl w stylu "takich, jak konstrukcja
cepa".
Po prostu wpisze sobie
RESERVEDRIVELETTER=H
do konfiga i kiedy bede potrzebowal zipa pod OS/2, bede tam wpisywal
magiczne slówko "rem"
Zaloze OS/2 na partycji FAT, wiec z dostepem do config.sys nie bedzie
klopotów ...
Ino ze estetyczne to nie jest :-(

pOSdrowienia
GG