Polskie znaki w PMMailu

Autor: Jan Stožek (jasio_at_polbox.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 03:13:00 MET

Witojcie ludziska,

Moze ten problem byl juz tu omawiany, ale jakos nie
dotarlem. Owoz przed chwila znecony ktoryms z postingow
zainstalowalem sobie PMMaila 1.95A. Wszystko dziala
calkiem cacy, ale z jakiegos powodu przychodzace listy sa
wyswietlane w izolatce (8859-2) zamiast w 852. Poczta
wychodzaca jest majmowana jak trzeba, natomiast w
przychodzacej mam robaczki. Moge, co prawda, zapuscic
konwerter na kazdy przychodzacy list (swoja droga, po jaka
cholere oni pisza o REXX-ie, skoro w odpowiednie pola
mozna powsadzac dowolny .CMD albo nawet .EXE i tez
dziala???), i to nawet dziala, ale chyba niezupelnie o to
chodzi w tej kompatybilnosci?

Drugie pytanie dotyczy ksiazki adresowej. Nie znalazlem
nigdzie opcji do jej importowania. W jakiejs antycznej wersji
1.1 byl to przynajmniej plik tekstowy. Czy w tej mam ja
przepisywac recznie, czy tez jest jakas sprawniejsza
metoda?

Pozdrawiam serdecznie,

(js).

mailto:jasio_at_polbox.pl