Re: Zmieniacz CD Nec4x4 i literki dla CD vs OS/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 16:31:57 MET

On Thu, 8 Jan 1998, Grzegorz GRYC wrote:

> Hej

> U kumpla na pewno czytal CDDA, ale to bylo pod windows
> To znaczy gral tylko z jednego, ale w windzie mozna ustawic tylko
> jednego CD do odtwarzania CD-Audio (taka ich uroda).
> Ja nigdy nie ustawialem audio na zmieniaczu, bo jak sama nazwa wskazuje
> zmieniacz moze zmienic ;-)), gdy sie cos odwola do innej plyty ...

Jestes pewien ze czytal bez problemow CDDA? Chodzi tu nie o zwykle
odtwarzanie plytek audio tylko o czytanie "czystych" danych z plytki audio
i zapisywanie ich na dysku np. w formacie wav bez straty jakosci dzwieku.

> To akurat wiedzialem i dlatego podejrzewalem, ze odpowiedz Marka
> Wojciechowskiego to to samo, ale niskopoziomowo ...

Wlasnie to sprawdzilem. Zaznaczenie literek w notatniku nie powoduje
dopisania niczego do config.sys'a wiec moze i jest to to samo ale nie jest
:-)

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl