Re: Problem - OS/2 + Duży dysk IDE

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 13:41:20 MET

EMAN wrote:

Witam

> Dysk jest dość duży (4.3 GB - IBM DHEA Ultra DMA) i początkowo fdisk z OS/2
> widział ten dysk niepoprawnie (bzdurne wielkości, śmiecie). Sytuacja
> poprawiła się gdy zassałem od IBM'a patch z driverami do HD i CD-ROM'ów IDE
> (idedeasd.exe). Dysk widać w miarę poprawnie ale założenie np. Boot
> Manager'a czy innej partycji powoduje, że komputer przestaje się podnosić

Myslalem, ze bede mial podobny problem. Dysk DHEA 6.4 GB i plyta
TX97-E. Ale po dograniu pacha (sciagnalem go wczoraj) wszystko
wrocilo do normy. Systemu niby nie instalowalem (nie mialem kiedy)
ale na jednej z partycji posadzilem DOS i BM i komputerek dziala jak
nalezy (no moze nie do konca).

> Czy ma ktoś jakieś pomysły?
Jesli wszystko zrobiles poprawnie (pachowanie) to problemow nalezy
szukac
w sprzecie lub w przeklamaniu podczasss zciagania. Moze masz walniety
dysk
lub plyte glowna, zly kabelek danych lub niedocisniete wtyczki na
zlaczach.
Czy nie podkreciles procesora? Ja mam 166MMX jako 2.5x66 (jak Bozia
przykazala).

Z pOSdrowieniami Swiatecznymi
        Jacek