Re: Problem - OS/2 + Duży dysk IDE

Autor: EMAN (Slawomir.Pawlowski_at_computerplus.com.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 15:04:34 MET

Cześć.

> Myslalem, ze bede mial podobny problem. Dysk DHEA 6.4 GB i plyta
> TX97-E. Ale po dograniu pacha (sciagnalem go wczoraj) wszystko
> wrocilo do normy. Systemu niby nie instalowalem (nie mialem kiedy)
> ale na jednej z partycji posadzilem DOS i BM i komputerek dziala jak
> nalezy (no moze nie do konca).

Ja także ściągałem swego czasu nowe ibm1s506.add oraz ibmidecd.flt ale to
pomogło tylko trochę. Spróbuję teraz - może są już nowsze?

> Jesli wszystko zrobiles poprawnie (pachowanie) to problemow nalezy
> szukac w sprzecie lub w przeklamaniu podczasss zciagania. Moze masz
> walniety dysk lub plyte glowna, zly kabelek danych lub niedocisniete
wtyczki
> na zlaczach.

W innych systemach (DOS, Winda, Linux) wszystko jest OK.

> Czy nie podkreciles procesora? Ja mam 166MMX jako 2.5x66 (jak Bozia
> przykazala).

Oczywiście, że podkręciłem :-).

> Z pOSdrowieniami Swiatecznymi
> Jacek

Nawzajem. Także dla wszystkich innych OS'owców.

Ave

Sławek
Slawomir Pawlowski
ANICA SYSTEM S.A.Grupa Computer Plus, Lublin, Poland
Tel: +48 81 5332828, 5338484; Fax: +48 81 5332113
Mobile: +48 601 270083
mailto: Slawomir.Pawlowski_at_computerplus.com.pl
http://www.computerplus.com.pl