Re: opis funkcji w bibliotekach DLL (teraz TCP)

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmieńNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 01:47:16 MET

18 Dec 1997 18:00:57 GMT, Grzegorz Szyszl/o
<znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a):

>zajrzalem. gdzie taj jest opis os/2 funkcji bibliotek TCP32DLL oraz SO32DLL ?
>pytam na serio.

A gdzie ja pisałem, że na stronie to znajdziesz. Tam są tylko
dokładniejsze namiary na mnie.

Najpierw muszę się dowiedzieć czy nie użyjesz tego do niecnych celów a
dopiero potem rozważę przesłanie tego co mam jako wyplot hp6. Niestety
najprędzej w nowym roku bo dużo.

Bramka powiadasz ... a czemu nie przeglądniesz swoich pakietów
programistycznych. W sibylu jest źródło SysUtil zapewne zawierające
odwołania do tych dll'i. Pomoc też jakaś jest. Dema VA, ...

PT: http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk/