Re: karlik@polbox.com

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 19:45:45 MET

M.Borkowski_at_elka.pw.edu.pl (Mariusz Artur Borkowski) wrote:

>AFAIK obsluga FAT32 w OSR2 zostala zrealizowana wlasnie
>w formie takiego drobnego patcha w IO.SYS,
>a wprowadzenie FAT32 zamiast NTFS to chyba wylacznie zlosliwosc

raczej pojscie na latwizne. nie wiesz jak to dziala ?

1.microsoft obiecuje obsluge dlugich nazw, w nowym win95 (historia).
  dlugie nazwy sa obslugiwane, ale jako atrybut dodatkowy (stan obecny).

i dalej:
2.microsoft obiecuje w nowych windowsach sprawna obsluge duzych dyskow
  duze dyski sa obslugiwane, ale dotyczy to tylko przelamanie bariery
  rozmaru partycji. jedynie wydluzyli pola adresowe, na dotychczasowych
  strukturach allokacji.

i tak jest ze wszystkim co zapowiada microsoft. w praktyce okazuje sie,
ze zapowiedzi byly mzonka.

>A co do PnP: prosze posiadaczy Warpa 4 i sprzetu PnP o swoje
>spostrzezenia. Czy to dziala sensownie, czy raczej tak jak
>w Windown ?

> Mariusz Borkowski

w osie jest nawet jakis driver, ktory godzi urzadzenia pnp .
tyle ze tak sie sklada, ze ja pnp omijam wielkim kolem. jak sie da
wylaczyc (z reguly sie daje), to wylaczam i ustawiam recznie.
to cale durne pnp jedynie przeszkadza, nie pomaga.
a mogli by losie bose, wprowadzajac pnp wprowadzic rozszerzona pule
przerwan sprzetowych. zdaje sie ze PCI pozwala na implementacje 256 przerwan.