Re: Problem - OS/2 + Duży dysk IDE

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 19 Dec 1997 - 19:40:40 MET

"EMAN" <Slawomir.Pawlowski_at_computerplus.com.pl> wrote:

>Dysk jest dość duży (4.3 GB - IBM DHEA Ultra DMA) i początkowo fdisk z OS/2
>widział ten dysk niepoprawnie (bzdurne wielkości, śmiecie). Sytuacja
>poprawiła się gdy zassałem od IBM'a patch z driverami do HD i CD-ROM'ów IDE
>(idedeasd.exe).

>Sławek

mam takie pomysly:
1. juz jest fixpak 5 uk . zainstalowalem, dziala. w opisie zamiescili info,
   ze poprawili m.in. obsluge dyskow >4gb . nie wiem czy ibm1s506 jest nowszy
   w tym fixie, czy tez w pliku ktory sciagnales.

2. a moze by tak zainstalowac wstepnie osa na innym dysku ? a potem
   przez backup/restore przeniesc na ten wielki, z wczesniej przygotowanymi
   partycjami.

na razie nic innego nie przychodzi mi do glowy, bo nie uzywalem z osem
dysku wiekszego niz 3.2 gb.