Re: Moj OS/2

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 18:59:04 MET

"Przemo Karlikowski" <karlik_at_polbox.com> wrote:

>"Wykrylem nowy
>
>Nie. Jeśli raz zainstaluje, to potem nie wykrywa.

modemuje sie z wingrozy do inetu. robie eksperyment, i PSTRYK, wylaczam
zasilanie do modemu. windowze wisza. jakos przemecza, i stwierdzaja blad.
downuje. uruchamiam od nowa, i .......... NIESPODZIANKA.
windowze wykrywaja mi nowe urzadzenia hihihi :)))))))))))))))

>otwarciu
>
>Co ty nie powiesz. U mnie pracuje na raz 15 programów (7 do sieci) - te na
>pasku zadań koło zegara - i muszę przyznać, że nic a nic nie zwalnia.
>
>Przemo
>karlik_at_polbox.com

odpal ftp server, i powiedz jakie sa transfery jak odpalisz i uzywasz worda ok
?
wtedy pogadamy o 'wielozadaniowosci' wingrozy :)))))))))