Re: Polskie fonty

Autor: Tomasz Bryja (bryja_at_fidonet.org.pl)
Data: Tue 28 Oct 1997 - 17:49:03 MET

Hello!

Grzegorz GRYC wrote:

> ma prawa zadzialac, jesli sciezka do katalogu Windows jest inna, a OS/2
> z zasady instaluje je gdzies indziej niz Micro$oft ...
> Trzeba przejsc przez Control Panel, Fonts ;-)
> BTW, Windows EE to nie byl dobry pomysl na kompatybilnosc z nazwami
> czcionek, które sa standardowo uzywane w Windows :-(

Instalowalem takze przez Control Panel -- efekt ten sam.

> Niezbyt dobrze pamietam te ustawienia z kazdej wersji Win 3.x, ale nie
> jestem pewien, czy samo wkopiowanie pliku rzeczywiscie wystarczy ...
> Moge Ci podeslac cos do polskiej klawiatury :-)

Polska klawiatura dziala OK -- w notepadzie fonty sa. Klopot tylko z
true
typami.

> OK, pliki *.fon sa widziane automatycznie...

Tak samo automatycznie jak i *.ttf i *.fot jesli zastapi sie ich
odpowiedniki bedace juz w \system. ;-)

> Pytanie jest glupie, ale zadam je jeszcze raz :
> Czy tylko wkopiowales pliki do katalogu System, czy zrobiles to przez
> Panel Sterowania ?

Robilem i tak i tak. Bez roznicy.

> Jesli chcesz te czcionki, daj mi znac na priva
> Uwazaj, mój adres jest sfalszowany.

Slij na adresik z podpisu, jesli mozna :-) Moze sie przydadza, choc
watpie w to.
BTW -- moze ktos moze mi podeslac pliki *.fot i *.ttf z winos2 z
polskiego OS/2 4?

--
                                                 -- tommy
bryja_at_fidonet.org.pl