Re: Polskie fonty

Autor: Grzegorz GRYC (gg_at_robobat.com)
Data: Wed 29 Oct 1997 - 11:06:26 MET

Hej

Tomasz Bryja wrote:

> Hello!

Oczywiscie przy nadkopiowaniu, tak naprawde informacja o nich siedzi w
plikach systemowych ;-)

> Tak samo automatycznie jak i *.ttf i *.fot jesli zastapi sie ich
> odpowiedniki bedace juz w \system. ;-)

Nein,
plik ttf jest czcionka, a fot to informacja o jej rejestracji tworzona
przez system podczas jej instalacji.
Ttf moze byc umieszczony w dowolnym miejscu, natomiast fot wkladany
automatycznie do katalogu SYSTEM zawiera miedzy innymi sciezke do ttf
(mozesz obejrzec to w dowolnym edytorze binarnym), zatem skopiowanie ich
z instalacji z (na przyklad) c:\windows na instalacje w d:\w31 na innym
komputerze (na którym c:\windows nie istnieje) nie ma prawa dzialac.
Sciezka z Win0S/2 malo przypomina M$tandardowe c:\windows ;-)
Pliki fot sa rejestrowane w win.ini, wiec moze tam masz jakis blad (choc
watpie) ?

> Slij na adresik z podpisu, jesli mozna :-) Moze sie przydadza, choc
> watpie w to.
OK, juz leci :-)

Daj mi znac o efekcie :-)

> BTW -- moze ktos moze mi podeslac pliki *.fot i *.ttf z winos2 z > polskiego OS/2 4?
Obawiam sie, ze z w/w przyczyn (instalacja na dysku z inna literka) moze
Ci nie zadzialac :-(

Pozdro
GG

--