ICQ pod OS/2

Autor: sebwalos_at_zigzag.pl
Data: Tue 28 Oct 1997 - 23:04:44 MET

Udalo mi sie zainstalowac ICQ for Java version 0.91Preview
ktora chodzi pod OS/2 (Mam Merlina i chodzi bez problemu)
Ale najpierw trzeba miec JDK 1.1.1 aby ICQ ruszylo. Jest to
co prawda troche okrojona wersja bo jeszcze bez opcji "Chat"
i "File transfer" (podobno najlepsza rzecz w ICQ), ale ma sie
wkrotce pojawic.

Przy instalacji JDK1.1.1 radze sobie zrobic duzo miejsca
na partycji ze swapem. Przy 32Mb Ramu plik wymiany wynosi okolo 44Mb.

        ICQ UIN: 4384562