Re: FixPack 29 do Connecta 3 PL

Autor: Wojciech Sachwanowicz (W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 22:05:36 MET DST

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Identyczne objawy, kropka w kropke :(
> A po wystartowaniu systemu ze starych dyskietek ratunkowych nie
> daje sie uruchomic SERVICE zeby odinstalowac FixPacka - pisze,
> ze czegos mu brakuje.

> Ja tez mam - i w domu i w pracy - AMD 5x85 133MHz na plycie
> Biostar 8433UUD.

Problem TRAP 0006 powodowany przez FP 31 na procesorach innych niż
intelowskie był już dyskutowany w grupie comp.os.os2.bugs. Był nawet
patch na testcase zwany wrp3cyr.zip zawierajacy nowy os2krnlr, ktory
problem TRAP 0006 likwidował. Podobno w FP33 sprawa zostanie rozwiazana
oficjalnie. Radze poczekac ;-) albo zdobyc wrp3cyr.zip.
Ja mam zainstalowanego FP31 na Warp 3 UK i wszystko pięknie działa już
od paru tygodni. Oczywiscie procesor jest Intela.

Wojtek Sachwanowicz

Ps.

Załączam README z wrp3cyr.zip:

Following are rough instructions for applying the os2krnl fix:
In the directory from which you boot (C:\ or d:\ or whatever), type
these
commands. Note that os2krnlr should have come with this file.

1. attrib -r -s -h os2krnl
2. copy os2krnl os2krnl.sav
3. copy os2krnlr os2krnl

If there is an os2ldr, do this for os2ldr, too.
1. attrib -r -s -h os2ldr
2. copy os2ldr os2ldr.sav
3. copy os2ldr.new os2ldr

An os2krnlr.sym file should have been provided with this fix. If so,
just save
it somewhere (root directory or anywhere). It is only needed in case
OS/2
service requests a standalone dump of your system in the future.

*** IMPORTANT ***
This is *not* an official fix. An official fix is provided only as part
of a
fixpak, unless you are explicitly told otherwise by the IBM Personal
Systems
Products Project Management.

Wojciech Sachwanowicz, Systems Librarian| W.Sachwanowicz_at_bu.uni.torun.pl
Nicolaus Copernicus University Library  | phone: +48(56)621.44.75
ul. Gagarina 13, 87-100 Torun,          |   fax: +48(56)654.29.52
Poland                                  | http://www.bu.uni.torun.pl