Re: FixPack 29 do Connecta 3 PL

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Mon 29 Sep 1997 - 13:34:29 MET DST

Andrzej Bogusz <anbo_at_skierka.adm.uni.wroc.pl> wrote:

>Wydaje mi sie, ze mialem dokladnie to samo na moim domowym
>komputerze. Byl to Warp 3.0 UK z FixPack 26 US. Po zainstalowaniu
>FixPack 31 US w chwile po reboocie wyskakuje TRAP 0006. Jest
>to na tyle wczesnie, ze nie dziala Alt-F1 i Alt-F2 (przy starcie).

Identyczne objawy, kropka w kropke :(
A po wystartowaniu systemu ze starych dyskietek ratunkowych nie
daje sie uruchomic SERVICE zeby odinstalowac FixPacka - pisze,
ze czegos mu brakuje.

>W domu mam plyte 486 PCI/ISA, AMD 5x86 133MHz - na nim nie dziala.
>W pracy Warp 3 UK + FixPack 31 US dziala na komputerze z plyta
>486 ISA, Intel 486 33MHz oraz na innym komputerze z Pentium 166 MMX.
>Mysle, ze jest to sprawa plyty glownej (procesor?) i biosu.

Ja tez mam - i w domu i w pracy - AMD 5x85 133MHz na plycie
Biostar 8433UUD.
Dzieki - pocieszyles mnie o tyle, ze chyba 'ten typ tak ma', tzn.
nie popelnilem zadnego bledu przy patchowaniu.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl