Re: fdisk

Autor: Marek Sawicki (sawicki_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 30 Sep 1997 - 12:09:21 MET DST

Marek Lukawski wrote:

> po odpaleniu nn/2 pelen radosci probuje zassac nowa wersje IBM1S506.ADD
> lecz:
> Sorry, file
> /os2ddpak/html/os_2comp/installa/adaptec7/index.html
> does not exist !!!
> Taki wlasnie komunikat sie pojawia :(
Ooops. Podałem link do sąsiedniego drivera (do Adapteca 2940) i w
dodatku jako html, zamiast htm.
Oto dobry link:
http://service.software.ibm.com/os2ddpak/html/os_2comp/installa/greatert/index.htm
Albo spróbuj strona po stronie zaczynając od:
http://service.software.ibm.com/os2ddpak/html/index.htm i dalej idąc w
Os/2 Component Update i dalej w Installation Diskette Update i dalej
link mówiący o problemie z dyskami > 4.3 GB.

> MArek
> PS.
> takie same problemy mialem tydzien temu z Quantumem ST-A 3.2G (U-DMA),
> poradzilem sobie fdiskiem z linuxa 4.2
> MArek
Marek SAWICKI