Re: FixPack 29 do Connecta 3 PL

Autor: Piotr Materny (piotr_at_ziutek.imp.pg.gda.pl)
Data: Tue 30 Sep 1997 - 08:09:19 MET DST

warta_olsztyn_at_bptnet.pl (Grzegorz Bodaszewski) wrote:

>Czy ktos z Was instalowal FixPacka 29 do Connecta 3 PL,
>na ktory wczesniej zostal nalozony FixPack 26 US ?
>Ja to zrobilem, w sobote - i zobaczylem rejestry :(((
>Service przeszedl prawidlowo, a po reboocie TRAP 0006 -
>na samym poczatku startu systemu. Nie daje sie nawet podniesc
>przez ALT-F1 do linii komend. To bylo w domu, a plytki z
>oryginalnym Warpem leza w pracy - nie moglem nic zrobic,
>wiec w niedziele z rozpaczy wzialem sie za FreeBSD. Nawet
>ruszylo i poczte odebralo. Wysylac sie na razie nie
>odwazylem... 8-)

> [...]

Czolem

Problem jest z jednej strony smieszny a z drugiej powazny.
Smieszny bo jak okazuje sie wystepuje tylko dla AMD 586 133 - tak
przynajmniej wynika z postingow na sieci. A powazny bo powoduje TRAP
006. Problem dotyczy nie tylko polskich Fixow. Czytalem o podobnych
problemach z FIXem US (29 i 31).
Istniej podejrzenie , ze IBM zoptymalizowal pewne procedury dla
Pentium, a przy tym OS traktuje AMD Dx5 133 jak pentium i klapa.
A rozwiazanie jest proste - zasiegniet z sieci i sprawdzone przeze
mnie:
Nalezy po instalacji FIX 29 podmienic pliki OS2ldr i os2ldr.msg na
pochodzace z Fix 26 i wszystko chodzi jak trzeba. Znajduja sie one o
ile dobrze pamietam na 3 i 7 dyskietce FIX26 US, ale glowy za to nie
dam.

Pozdrowienia

Piotr Materny

/ \
| Piotr Materny |
| |
| Instytut Maszyn Przeplywowych PAN |
| 80-952 Gdansk, ul. Fiszera 14 |
| |
| tel.: +4858 460881 w.264 fax.: +4858 416144 |
| e-mail: piotr_at_ziutek.imp.pg.gda.pl |