Re: załamanie!!!

Autor: Piotr Popik (nfpopik_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 14:02:55 MET DST

Hej, mysle ze wywolasz burze mozgow...

>Czy ktoś może mnie przekonać do Os/2 v.4? Mam to cudo. Jestem
>licencjonowany i zarejestrowany w Danii w IBM. W życiu nie
>widziałem tak niestabilnego systemu. Pod Warpem 3 PL pracowałem
- czy instalowales na czysta partycje czy na poprzednia wersje Warpa?
Jest taka fajna strona o rozmaitych trickach... Moze tam skocz?

http://www.ee.newcastle.edu.au/users/staff/peter/os2/tuning.html

> [...]
>166+, 32 MB RAM, 2,5 GB w trzech partycjach: FAT(win95) + HPFS + FAT
>(+BootManager) i Warp 4 ENG + FIX 003 + sieć. Sieć chodzi, choć
>mało jeszcze umiem. Internet chodzi tylko z wykorzystaniem SIO, bo
>COM nie reaguje. zadania dosowskie włączają się, natomiast wiele
>z nich (OrCAD) nie wraca do OS/2 lub nie przywraca z OS/2
>parametrów np. ekranu! Zastosowanie voice'a jest bezużyteczne: coś
>zrobi, fatyga jak pieron, żeby go nauczyć, a nie daj Bóg rozmawiać
>przez telefon lub otworzyć okno: zamyka, otwiera, przełącza, jasny
- hmmm.. Ja nauczylem VT w jakies 2-3 godziny i uzywam go tylko do
dyktowania (jakt nikt nie widzi, bo sie wsytydze)... Musze powiedziec,
ze dyktuje teksty naukowe i to wiele daje... Uzywam go do krotkich
notek, abstraktow... Nie uzywam do wydawania polecen komputerowi, bo
mysle ze to juz przesada...

>Mam wrażenie, że wszedłem w ślepą ulicę: WIN95 jest idealny
>w porównaniu z tym cudem! Prostota obsługi sieci jest świetna!
>Internet prosty i oczywisty, nie wspominając o IE 4.0.
- w tym punkcie sie z Toba nie zgodze... Mam w pracy p100 i W95 oraz
486 i Merlina... Obsluga Internetu w Merlinie jest o niebo lepsza w
sensie stabilnosci systemu... Typowo, w 95 sciaganie pliku(ow) przy
wolnej transmisji wiesza system (choc odwracalnie)... Natomiast w
Melinie nic sie nie wiesza. Oczywiscie mozesz powiedziec, ze Netsape
nie ma tych wszystkich bajerow jakie ma IE... No ale to juz rzecz
gustu. Co do prostoty obslugi innych uslug internetowych -- np FTP, to
chyba tez sie nie zgodze: Masz mozliwosc otworzenia folderu pod danym
adresem, coz moze byc bardziej prostego... A siec lokalna, tez nie
mozna nic zlego powiedzic: Wiecej aplikacji windowsowych drukuje na
drukarce sieciowej pracujacej pod Melinem nic pod w 3.11.. Np.
QuattroPro na pewno...

>Co mam robić?
- ???

Na razie, Piotr