Re: Ceny edukacyjne na oprogramowanie IBM

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 15:36:09 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> nie widze najmniejszego problemy, by to poprawic bez rezygnowania
> z zamyslu plastycznego. jak go oklresliles "skonczonego zamyslu
> plastycznego". ale to brzmi dwuznacznie :))))))

Nic w tym dwuznacznego. Modyfikacja nie jest możliwa.
Chyba, że jak wspomniałeś, zapewniłbyś dynamiczną zmianę wielkości
bitmap.
Naszym założeniem nie było "zachlapanie" stron przez tła w upiornej
kolorystyce, wypełnienie ich zero-informacjami i dodaniem
równie kolorowych co zbędnych bitmap.
Efekt pustych marginesów nie umknął naszej uwadze, tyle, że nie
kłócił się z naszymi planami. Kartka A4 zawierająca sensowne i
rzetelne informacje wygląda równie dobrze na stoliku kawiarnianym
co na ogromnym biurku.

> to troche obciach, zwlaszcza ze strony sa przewaznie dla warpa.
> jesli to cie pocieszy, sam ibm nie jest lepszy.

Obciachem jest wypuszczenie przez IBM produktu obciążanego takimi
wadami.
BTW: strony są _również_ dla Warpa ale nie _przeważnie_ dla Warpa.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl