Re: załamanie!

Autor: Jacek Pietraszek (pmpietra_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 13:59:46 MET DST

Jan Ryszard Plucinski <junidas_at_polbox.com> napisał:
> [...] Pod Warpem 3 PL pracowałem
> pod OS/2 i WinOS/2 i DOSem, pięknie się przełączając między
> zadaniami ctrl+esc i alt+esc, bez żadnych fixpaków, w internecie
> z Netscape 2.02, z systemem DX4/100, 16 MB, a nawet na DX2/50 z
> 4MB, co wydaje się nieracjonalne. Teraz mam Soyo 5VD5 z Cyrixem
> 166+,

Moim skromnym zdaniem klucz tkwi w sprzecie, a podejrzenia
koncentruja sie wokol zestawu dwoch elementow: "Soyo 5VD5
z Cyrixem 166+".

Moja propozycja wyjscia z przykrej sytuacji jest nastepujaca:
sprobuj pozyczyc, o ile sie da, jakas porzadna plyte z oryginalnym
Intelem, a nastepnie uruchom na nich dokladnie ta konfiguracje,
ktora miales dotychczas - i sprzetowa, i programowa. Jezeli bedzie
wszystko chodzic OK, to moje podejrzenia byly sluszne. Jezeli dalej
bedzie sie kladlo, to znaczy, ze albo Merlin nie jest w porzadku (co
w pewnym zakresie niestety ma miejsce), albo instalacja byla nie do
konca poprawna.

--
Pozdrawiam,
Jacek Pietraszek - sympatyk "polkownika" Merlina