załamanie!!!

Autor: Jan Ryszard Plucinski (junidas_at_polbox.com)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 10:38:36 MET DST

Witam!
Czy ktoś może mnie przekonać do Os/2 v.4? Mam to cudo. Jestem
licencjonowany i zarejestrowany w Danii w IBM. W życiu nie
widziałem tak niestabilnego systemu. Pod Warpem 3 PL pracowałem
pod OS/2 i WinOS/2 i DOSem, pięknie się przełączając między
zadaniami ctrl+esc i alt+esc, bez żadnych fixpaków, w internecie
z Netscape 2.02, z systemem DX4/100, 16 MB, a nawet na DX2/50 z
4MB, co wydaje się nieracjonalne. Teraz mam Soyo 5VD5 z Cyrixem
166+, 32 MB RAM, 2,5 GB w trzech partycjach: FAT(win95) + HPFS + FAT
(+BootManager) i Warp 4 ENG + FIX 003 + sieć. Sieć chodzi, choć
mało jeszcze umiem. Internet chodzi tylko z wykorzystaniem SIO, bo
COM nie reaguje. zadania dosowskie włączają się, natomiast wiele
z nich (OrCAD) nie wraca do OS/2 lub nie przywraca z OS/2
parametrów np. ekranu! Zastosowanie voice'a jest bezużyteczne: coś
zrobi, fatyga jak pieron, żeby go nauczyć, a nie daj Bóg rozmawiać
przez telefon lub otworzyć okno: zamyka, otwiera, przełącza, jasny
gwint! Mam wrażenie, że wszedłem w ślepą ulicę: WIN95 jest idealny
w porównaniu z tym cudem! Prostota obsługi sieci jest świetna!
Internet prosty i oczywisty, nie wspominając o IE 4.0.
Co mam robić?
Z poważaniem
Jan