Re: Ceny edukacyjne na oprogramowanie IBM

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 03 Sep 1997 - 12:46:02 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk <hal9000_at_calder.com.pl> wrote:

>Tyle, że jedyny "problem" w niższych rozdzielczościach to suwak i tyle.
>Jeżeli komuś się nie podoba - trudno.

przy mniejszej szerokosci jest suwak, a przy wiekszej dwa bezuzyteczne
placyki po obydwu stronach. mnie sie nie podoba.

>Zniku, jesteś całkowicie odporny na jakąkolwiek argumentację.
>W tym przypadku wygląda to tak:
>Zrobiliśmy stronę, która jest materializacją pewnego skończonego
>zamysłu plastycznego. Minus tej realizacji to suwak pojawiający się w
>niższych
>rozdzielczościach lub w przypadku gdy przeglądarka nie zajmuje całego
>ekranu.
>Ty natomiast żądasz aby skonstruować stronę roz...ąc cały układ oraz
>werbalizujesz jako zarzut niekompatybilność z błędami WE.
>Sorry ale dziękuję.

nie widze najmniejszego problemy, by to poprawic bez rezygnowania
z zamyslu plastycznego. jak go oklresliles "skonczonego zamyslu
plastycznego". ale to brzmi dwuznacznie :))))))

>Jeszcze raz: nie będziemy starać się zachowywać "kompatybilność"
>z błędami WE.

to troche obciach, zwlaszcza ze strony sa przewaznie dla warpa.
jesli to cie pocieszy, sam ibm nie jest lepszy.

>To nie ma nic do rzeczy. Nowe standardy definiują nowe możliwości a te
>są po to, by je wykorzystywać.

dobrze okreslone standardy definiuja nowe mozliwosci, bez istotnego
uszczerbku dla mozliwosci poprzednich. ale jak sie robi WWW,
trzeba sobie z tego zdawac sprawe.
ja za to sobie chwale osa, bo w merlinie uzywam drivera do
karty sieciowej z os/2 ale wersji ...............2.xx ! :)
i takiej zgodnosci wstecznej zycze tez na twoim www :)))

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |