Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Mon 21 Jul 1997 - 14:44:51 MET DST

Sun, 20 Jul 1997 21:44:02 GMT, warta_olsztyn_at_bptnet.pl (Grzegorz
Bodaszewski) napisał(a):

>Czy ta HOT433 ma wbudowana obsluge myszki PS/2 ?
>Sprawdz podstawke w 'tylnym lewym' rogu plyty. Jezeli jest pusta,
>to mozesz sobie kombinowac do bolu, a myszy i tak nie odpalisz :-)
>Opis podlaczenia myszy PS/2 i inne ciekawostki swiazane z HOT433
>powinny byc na http://www.ziplink.net/~gtolar/shuttle/

Pytanie czy mój tylny lewy jest tym co Ty okreslasz tylny lewy. Gdyby
tak miało być to na mojej płycie nie ma takowej podstawki. W/g
instrukcji są dwie wersje płyty jedna PS/2 a druga nie. Tyle, że jak
wnioskuję nie chodzi o wspieranie PS/2 ponieważ moja nie jest PS2 a ma
opisane gniazdo PS/2 takie samo jak RS tyle, że nie jest to gniazdo
typu PS/2 tzn. takie specjalne komputerów PS/2 wyprowadzone na
zewnątrz obok klawiaturowego.

>A propos: HOT433 to bardzo smieszna plyta. Mialem taka do niedawna,
>pracowala bez problemu z DOS, Win 3.11, Linux RH 4.0 i OS/2 Warp 3.
>Za cholere nie udawalo sie na niej zainstalowac Win95.
>Cwana bestia - wiedziala, co dobre ! ;-)))

Nic w tym śmiesznego, że płyta przegrzewa się kiedy jest takowana
zegarem 120MHz...

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk