Re: Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Krzysztof Pyrkosz (czbbs_at_polbox.com)
Data: Sun 20 Jul 1997 - 18:51:44 MET DST

On 15 Jul 1997 10:05:42 GMT, chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl
(Karol Chatkowski) wrote:

[...]
>Nie widzę jadnak powodu, dla którego miałbym siedzieć cicho i zagryzać zęby
>mówiąc, że to nic, po instalacji będzie wszystko OK. Owa instalacja została
>spieprzona (nie bójmy się tego słowa). Ja osobiście się tym nie przerażam
>(po pijaku my z bratem nie takie rzeczy robili :-)), ale z punktu widzenia
>marketingowego system, który na starcie wymaga niezłego obycia z komputerem
>(mimo, że jego późniejsza obsługa może być super prosta) ma małe szanse
>przebicia. Mam nadzieję, że nowsze wersje nie sprawiają już takich kłopotów.
Instalator OSy rzeczywiście jest 'spieprzony', ale jeżeli się zna na
komputerach, to nie ma problemu. Osobiście miałem problem przy
instalacji OSy i CD Aztecha 6x, ale drivery (w wersji alfa :( )
rozwiązały i ten problem.
BTW: Instalator Win95 PL OSR2 u mnie nie instaluje się przy włączonym
ExternalCache! A OS/2 bez problemów.
OS/2 nigdy nie zawiesił mi się bez mojej winy.
A Gravis działa mi bez problemu :-)))