Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 02:19:35 MET DST

Wed, 16 Jul 1997 07:02:16 GMT, warta_olsztyn_at_bptnet.pl (Grzegorz
Bodaszewski) napisał(a):

>Piotrze, tak z reka na sercu: co sadzisz o 'menu Start' w Win95 ?
>Bo moim skromnym zdaniem to jest swoisty downgrade - tzw. 'przecietny
>uzytkownik' nie jest w stanie opanowac mentalnie idei jakiegokolwiek
>shella graficzno-ikonkowego, w zwiazku z tym MS dal im klasyczne,
>znane od kilkudziesieciu lat z tekstowego DOS-a, pull-down menu.

Ja nie wiem czy chcę się na ten temat rozwodzić, ktoś pisze, że nikt
nie używa to ja nie potwierdzam tego (pewnie z 40MBajtowy pulpit). Co
miałbym myśleć? Na 100% jest to odpowiedź na problem przyzwyczajeń,
ale przypadkiem okazuje się sensowne nawet przy używaniu obiektów.
Bądźmy szczerzy. Mając jakieś obiekty na ekranie mam równoczesny
dostęp do nich poprzez menu (także tak jest u mnie w Win
start=desktop). To się przydaje kiedy jakiś działający program nie
daje się zminimalizować.

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk