Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 02:19:33 MET DST

Wed, 16 Jul 1997 06:59:47 GMT, warta_olsztyn_at_bptnet.pl (Grzegorz
Bodaszewski) napisał(a):

>Obawiam sie, ze nie wiecej, niz 80% - na przyklad nie
>dzialaja zadne drivery sprzetu.

A to nieporozumienie. Ja mówię o gotowym systemie a więc chodzi mi o
programy a nie drivery. Użytkownik nie powinien się interesować
driverami. To sprawa producenta sprzętu. Skończmy temat. To była tylko
odpowiedź na ględzenie. Nie ma sensu rozwodzić się nad oczywistymi
rzeczami.

>Zblizona do 100% jest kompatybilnosc miedzy Warpem 3
>Warpem 4 - ja np. w tej chwili uzywam 'kundla' - Warpa 3
>z niektorymi DLL-ami od Merlina.

Bo Warp startował z zupełnie innej pozycji tzn. innego systemu
obsługującego Win3X i ... się przejechał.

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk