Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 09:02:16 MET DST

ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl (Piotr Trzcionkowski) wrote:

>Bardzo dziwne rzeczy piszesz. Ja tylko tak robię, więc może chodzi Ci
>o przyzwyczajenia, ale to przecież inna parafia. W Start mam to samo
>co na pulpicie.

Piotrze, tak z reka na sercu: co sadzisz o 'menu Start' w Win95 ?
Bo moim skromnym zdaniem to jest swoisty downgrade - tzw. 'przecietny
uzytkownik' nie jest w stanie opanowac mentalnie idei jakiegokolwiek
shella graficzno-ikonkowego, w zwiazku z tym MS dal im klasyczne,
znane od kilkudziesieciu lat z tekstowego DOS-a, pull-down menu.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl