Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 02:19:40 MET DST

16 Jul 1997 10:25:49 +0200, A_J_P_at_it.com.pl napisał(a):

>99,9%? Na wcale nie malej ilsci gier jest napisane, ze nie chodzi pod
>Windows NT, tylko pod 95 (ale to troche w druga strone). Duzo programow
>spod NT chodzi na 95, tylko jak...

W ogóle to ja unikam gier bo musiałbym zmienić cdrom, dodać
twardziela, pamięci, kartę graficzną, czyli zmienić komputer. Jakoś
dziwnie do wszystkiego innego się nadaje. A faktycznie pod winnt nie
ma direct3. No ale bezpośredni dostęp do sprzętu, do czego się
sprowadza w takich przypadkach direct, to nie jest programowanie pod
windows, więc i o kompatybilności nie ma co mówić.

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk