Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 01:03:47 MET DST

15 Jul 1997 08:27:55 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>nie. to jest tylko kosmetyka. mowie o roznej masci win32s , oraz o tym
>ze w win95 zostala zaimplementowana czesc API z winNT.
>skromna czesc, ale wystarczy by aplikacje byly wystarczajaco niekompatybilne.

Gledzisz nieprzeciętnie. Z os/2 jest niekompatybilne bo niby czemu
miałoby być inaczej. Czy os/2 jest kompatybilny z win ? A
kompatybilność między 95 i nt jest 99,9%. Nawet jeśli jakiejś
biblioteki nie ma w 95 np. DCOM, OpenGL (starym) itp to można je
ściągnąć z M$. Czy Ty aby wiesz o czym mówisz ?

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk