Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 01:03:53 MET DST

14 Jul 1997 15:58:00 +0200, A_J_P_at_it.com.pl napisał(a):

>->Windowsowy pulpit z 95 kontra Program Manager z 3X jest kwestią
>->niekompatybilności ? Ty chyba naprawdę jesteś chory...
>
>A nie? Mniej wiecej to samo - i tu grupy i tu grupy, tyle ze w G'95 w menu
>Start. Co prawda mozna sobie dodawac na Desktop, ale zazwyczaj sie tego
>nie robi.

Bardzo dziwne rzeczy piszesz. Ja tylko tak robię, więc może chodzi Ci
o przyzwyczajenia, ale to przecież inna parafia. W Start mam to samo
co na pulpicie. Różnica jest jedna: stabilność kontra ilość dostępnych
programów/perspektywy rozwoju. Reszta to szczegóły.

A i jeszcze pod os/2 mam problemy z driverem do Arcneta o co ze dwa
razy pytałem. Zero odzewu. Chyba nawet sam znalazłem, ale i tak chyba
mi brakuje wolnych przerwań, więc póki nie dorwę jakiejś karty na
wysokich przerwaniach nie mam możliwość korzystać z sieci.

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk