Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Krzysztof Stańkowski (stankowski_at_iname.com)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 21:35:00 MET DST

On 15 Jul 1997 11:30:46 GMT, chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl
(Karol Chatkowski) wrote:

>kluczowe (_dla_instalacji_), bo na CD znajduje się system, który chcę zainstalować
>mam CD HITACHI, sądziłem (do tej pory:)), że to w miarę dobra firma.
Gdy instalowalem Warpa 3 majac znana wszystkim karte Gravis tez tak
myslalem. Teraz mam SB 16

Zanim zaczniesz kolejna instalacje, sprawdz jak masz podpiety ten
CDROM.
Przyznam sie bez bicia ze instalujac Warpa 3 kiedystam mialem CD na
drugim kontrolerze. Dosowi to nie przeszkadzalo bo orginalny sterownik
do Neca 260R moglby rozpoznac urzadzenie nawet podpiete do myszy ;-))
Natomiast Warpek go nie widzial.
No powiedzmy ze by go zobaczyl gdybym dobrze skonfigurowal *ide.dmd
ale skad NOVICE moze wiedziec jak to zrobic.

Krzysztof Stankowski
stankowski_at_iname.com
http://stankos.base.org