Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 13:43:39 MET DST

chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl (Karol Chatkowski) wrote:
>[ ... ]

>Chętnie bym go przeczytał, ale ów CD chce mi rozwalić komputer.
>Jak zostało już powiedziane, pewnikiem CD nadają się jedynie do wymainy
>(Bonus Pack również)
>
>--
>Pozdrawiam,
>Karol Chatkowski

a to niezupelnie tak. mi co prawda cdrom nie rozwala komputera,
jak jest czytany siedzi cicho. warczy w przerwach miedzy czytaniami.
czytnik: toshiba 4x . zobacz w jaki sposob sa zrobione nadruki na plycie.
jest taki wielki blekitny obszar z jednej strony. zdaje sie ze plastyk
zawiodl, i nikt po drodze go nie sprawdzil.
oprocz przegrania plyty na cos dobrze wywazonego i nagrywalnego,
nie ma metody by pozbyc sie warkotu.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |