Re: Re: Chcę dołączyć do grona OSowców

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Wed 09 Jul 1997 - 14:49:29 MET DST

On Wed, 9 Jul 1997, Adam Plaszczyca wrote:

> Nie ma szans, +eby W'95 poradzi|o sobie z czymkolwiek. Natomiast OS/12
> bŰdzie widzia| dysk dosa bez problemžw (musi byľ na partycji ext). Mo+esz
> postawiľ OS/w2 na FAT, ale to FATalne rozwiazanie.

Teoretycznie sa drivery do DOS'a, ktore _przynajmniej_ czytaja HPFS.
Niektore nawet dzialaja, ale nie sprawdzalem pod W'95.

> :OK za|ž+my, +e przebrnŰ|em przez instalacjŰ. Poczyta|em sobie, +e ukazujX
> :siŰ co jaki czas patche - do systemu (co jak service pack dla W95), czy do
> :poszczegžlnych programžw?
> SX Fixpaki, ale ja nie za|o+y|em +adnego. Nie ma takiej potrzeby. To jest
> system, a nie wczesna beta jak G'95

Jest wiele aplikacji do OS/2, ktore maja dedykowane fix-y w systemie.
Zwlaszcza dotyczy to programow komercyjnych.
Ja osobiscie tez nie uzywam _zadnych_ fix-ow, ale niekiedy bez nich nie
mozna sie obejsc. Proponuje zaczekac z instalacja fix-pakow do momentu az
instalowana aplikacja sie o nie upomni.
Natomiast polecam upgrade TCP z wersji 2 do 3 o ile to mozliwe.

pozdrawiam,
               Piotr Pekala
Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_phys.amu.edu.pl, http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl