defragmenter HPFS - po co ?

Autor: Adam Bielak (dragon_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 09 Apr 1997 - 13:24:52 MET DST

Wlasciwie to wiem, ze HPFS w zasadzie nie wymaga defragmentacji ale
znajomy przyniosl mi ostatnio CD zapchany na full jpgami. Z racji braku
czasu i tego ze praktycznie tego samego dnia musialem sie CD pozbyc
zapuscilem kopiowanie na HDD. Po pozbyciu sie "smieci" zostalo mi tego
naprawde nieduzo. Jesli dobrze pamietam plikow bylo ok. 6500 - zostalo:
ok. 300. Chyba po czyms takim przydal by sie chyba jakis defragmenter,
czy moze nie ? Raczej malo prawdopodobne zeby akurat wybralem te 300
plikow ktore byly ciagiem na HDD ?

Moze zle mysle ?? Nie znam dokladnie pracy HPFS .....