Re: defragmenter HPFS - po co ?

Autor: Adam Bielak (dragon_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 10 Apr 1997 - 20:04:12 MET DST

Nie wiem czy dobrze zrozumiano moj problem. Specjalnie napisalem, ze plikow
bylo sporo. Chodzi mi o to, ze z tak duzej ilosci (malych) plikow zostalo
niewiele ale tyle, ze fizycznie z dysku jakies dziury musialy sie zrobic.
Jpegi to zazwyczaj nie duze pliki (kilka-nascie-dziesiat KB).
Nie wiem czy to cos da ze same pliki sa zapisywane ciagiem skoro uklad moze
byc taki: plik, dziura (kilka KB), plik, dziura (-\\-), plik, ..., dziura
(-\\-) i tak dalej. Chyba defragmentacja bylaby wskazana w takim przypadku ?
Plikow bylo naprawde sporo i watpie zebym zostawil akurat te ktore "lezaly"
obok siebie.